Underbara lediga fredag!

 
Känner mig lite seg i huvudet idag (mer än vanligt såklart). Därför har jag vilat upp mig på min lediga dag och kollat på Game of Thrones. Folk på jobbet har ju sagt att den serien är ju SÅ himla bra och att man absolut inte får missa ett avsnitt utav den. Så nu håller jag på att kolla igenom säsong 1. So far so good!
 
Cassie ringde förut också. Hon undrade om jag ville komma över, för Alex skulle iväg och kolla på hockeyn med några polare. Och det var ju ganska givet att jag ville hänga litte, för inte ska my gurl vara ensam när hon har varit så ledsen. Så det blir att beställa käk (iallafall jag, lol) och kolla hockeyn och sådär hemma hos Cassie ikväll. Himla mysigt!
 
Vet inte heller hur jag ska göra imorgon.. har en hel lördag som består av massa aktiviteter. Önskar jag kunde dela på mig!! 
 
Men nu ska slänga på mig lite kläder. Hörs.
 
Snubben som "Kaleesi"(stavning?) är tillsammans med... s.n.y.g.g!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!