Söndag!

Fy i helvete va trött jag är. Vaknade 07.50 idag också...
 
Inflyttningsfest igår. Jag gjorde ett inlägg om det inatt när jag kom hem, men raderade det imorse. Haha, vet inte ens varför. Men jaja. 
 
Har inte rört mig nåt särskilt idag. Har väl plockat in tvätt, tagit hand om disk och sovit. Haha. Dagen var så galet lång igår, så det var så otroligt skönt att få sova lite till efter frukosten. 
 
Helt galet va sugen jag var på ALLT som gick att äta igår när jag kom hem. Men jag tog ramlösaflaskan och gick & la mig. Kollade på Avengers i 10 minuter, sen hann jag somna.
 
Bra dag, annars. Synd att jag är förjävla trött för att ens gå ut och njuta av solen, men imorgon är det nya tag! Då ska vi se om jag lyckas gå lite längre än vad jag gjorde sist på Runkeeper. :) 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!