Snart hälja.

 
YO!
 
Imorgon kommer lönen. Då ska jag gå på stan med Möller! Och så ska jag köpa mitt gymkort. Har försökt ringa OCH mejla gymmet, för jag behöver ju tips och råd hur jag ska träna för att gå ner i vikt. Men dom har inte svarat... så imorgon får jag gå förbi och möta dom face to face såattsäga! 
 
Idag står det jobb på schemat som vanligt. Ska försöka hitta nåt fränt att ha på mig nu. Hörs.
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Patrik

Hej,
Jag har en körkortsapp till iphone som heter "Ta körkort" där du kan plugga till teoridelen. Den skulle jag mer än gärna skulle vilja att du testar. Jag såg att du håller på att ta körkort.

Om du vill testa appen gratis kan du maila mig på [email protected]

Tack

Svar: Nice! Tack för tipset.
Stina Berit Nilsson

2014-04-24 | 14:44:41
http://www.teoriappar.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!