Seg...

 
Idag är jag inte sådär jättepigg.. är så trött och hängig och vill bara stanna hemma. Ska ringa och sjukanmäla mig, för jag orkar verkligen inte idag.
 
Igårkväll vart det ju ishockey med Cassie. Färjestad tog sig vidare till final på förlängningen. Gött. Sen så bara babblade vi om allt och inget. Jag hade också bakat kladdkaka åt henne eftersom hon fyller 24 år idag. :) Grattis kompis! Kändes bra att få hänga lite med henne så hon får tänka på annat. Men som jag sagt till henne, det gäller att ta en dag i taget! 
 
Pratar väl lite osammanhängande, men dom som känner mig och Cassie  vet vad vi pratar om.
 
Nu ska jag ringa & sjukanmäla mig. Hörs.
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!