Rahwr Rahwr

Tjena!
 
Igår blev det en sväng till IKEA, sen drog jag hem till Cassie. Så hade inte sådär jättemycket tid över för att ta mig tid att sätta mig framför datorn och skriva ett inlägg. Men nu har jag!

Ska strax börja fixa håret. Börjar jobba kl 11, men ska handla frukost innan. Vi har ingen mat här hemma, haha. 
 
Anywayz, jag fick mig en sprillans ny säng igår. En vanlig 90. Utan sänggavel. Och lite doftljus. Tack mammi. <3 *bortskämd*
 
Efter det blev det häng hos Cassie & Alex. Snackade, myste med Enya (deras hund) och William, beställde mat & kollade på Lets Dance. Mysig kväll. :)
 
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl skräckfilm i vanlig ordning! 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!