Påskafton och kalas!

Tjena!
 
Hoppas ni haft en bra påsk med mycket mat och massa godis! 
 
Själv firade jag påskafton med mamma, pappa, storebror, storasyster & hennes familj hemma hos oss. Blev massa mat och en supergod och superfin påsktårta till efterätt. Sen på kvällen drog jag hem till Frida och förfestade. Sen gick jag väl hem. Har inte haft en så bra påskafton på länge tror jag! 
 
Idag har vi varit iväg och firat min kusins lilla tjej, Alicia, för hon har fyllt ett år! Av mig fick hon en liten docka som vart mycket uppskattad. Så himla kul! Sen så var det himla roligt att träffa släkten också. Fick jag bestämma själv så skulle vi ha en släktträff en gång i veckan iallafall, haha!
 
Pratade med min svåger på kalaset också, och han föreslog att vi skulle börja övningsköra nu i sommar! Jag har ju inte haft nåt direkt behov eller ett sug för att skaffa körkort, för jag har ju alltid bott nära till allt. Men körkort är ju ändå himla bra att ha, finns ju så sjukt mycket jobb kräver b-körkort. Sen om man ska iväg & handla nånstans, eller bara åka iväg till syrran som bor en bit bort! Blir ju så krångligt med buss.
 
Jag ska ju börja träna nu också när lönen kommer. 
 
Men allt känns så jävla bra just nu, och jag vill verkligen göra någon livsändring! Så körtkort och träna är ju en förjävla bra start tycker jag. Gäller bara att inte sätta för stor press på sig själv för det är ju då det oftast går åt helvete. 
 
Nu ska jag antingen spela eller se på någon film. Hörs.
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!