Ny design och träning.

 
Som ni ser så har jag ÄNNU en ytterligare design, haha! Tyckte min andra design var mer.. akut, liksom. Men den här är jag faktiskt riktigt nöjd med! Jag har även startat en massa kategorier, så det blir enklare att hitta i den här bloggen också, så det är ju nice. 
 
Idag är jag hursomhaver ledig. Skittråkigt. Hade hellre velat jobba. Finns ingenting att göra... har ju redan varit på stan varje dag sen jag fick lön, typ. Haha! Men skönt att ha en liten vilodag också, såklart. 
 
Nästa gång jag får lön så kommer jag starta med träningen! Ska börja träna på Actic, och där ingår även simning! Hur bra?! Är så otroligt less på att känna mig trött, seg, osnygg, ofräsch, problem att hitta kläder, osv. Ska försöka hitta så mycket inspiration jag bara kan och försöka att inte ge upp, vilket brukar hända efter att man hållit igång ett tag! Men nu jäklar. 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!