Måndag!

Godmorgon på er!
 
Ny vecka, nya möjligheter JOMENVISST!
 
Idag klev jag upp 07.15 typ. Slänge på mig kläder och gick ut & gick. Denna gång var jag också opepp. Plus att jag fick skitont i fötterna denna gången. Men jag fortsatte gå och efter ett tag så gick det över! 
 
Mitt mål var 4km idag, eftersom många sagt att jag bör helst gå 3-4km. Kändes skitbra när jag var klar och Runkeeper visade 4.27 km! Ska försöka fortsätta satsa att alltid gå 4 km, men får bara lova mig själv att inte bli besviken om det skulle råka bli mindre. Då har man ju iallafall gjort något överhuvudtaget och det är alltid huvudsaken!
 
Nu sitter jag här och äter världens godaste frukost (havegrynsgröt med rivna äpplen och kanel och 2 ägg). Så jävla gött. Har inte ätit havregrynsgröt på flera flera år, men huuuuj va gött det va! Får det bli fler gånger! 
 
Idag vankas det jobb 16 - 21! Men innan ska jag handla litte på stan. :)
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!