Lördag morgon!

Gomorron!
 
Idag vaknade jag självmant kl 07.50. Jahapp, tänkte jag. Tänkte om man skulle orka gå ut & gå. Kände "Nej, fyfan va drygt...". Fast sen kom jag på hur stolt jag skulle bli om jag faktiskt gjorde det. Vilken bra början det skulle va. Och hur godare frukosten skulle smaka efter en morgonpromenad. Så jag tog på mig kläder och gick ut & gick 2 varv runt Sundstatjärn. Det är en bra början för mig som aldrig annars är ute & rör på sig, så jag är nöjd!
 
Verkar inte bli nån cykling heller, så det var ju en jäkla tur att jag var ute & gick istället. Och ikväll äre fest! Köpt rödtjut och Spendrups Bright (den där som innehåller 50% mindre kalorier). Ska man festa så kan man ju försöka vara lite nyttig, liksom. Haha. 
 
Frukosten var förresten ASGOD idag! 2 knäckemackor, 2 ägg, 4 skivade jordgubbar och vitamintablett + kaffe! 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Aldenfalk

ser gott o nyttigt ut :D

2014-04-26 | 19:52:11
http://bjornaldenfalk.se
Lina

Ska bli kul att följa dig, jag hejar på dig Stina! Vi ses säkert på gymmet nångång ;)

2014-04-26 | 21:26:10
http://mineforlife.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!