High on life!

MAJJ GAD!
 
Cyklat hem 300 km/h efter jobbet i hopp om att senaste avsnittet av Game of Thrones har lagts upp på swefilmer/dreamfilm, men ICKE. Så nu beslutade jag mig för att ladda ner det istället, jag orkar verkligen inte vänta tills imorgon!! 
 
Känner mig helt jävla high on life också. Känner mig redan piggare och pepp på allting. Det är väl bara på morgonen när man går upp och känner "fan, inte 4 kilometers promenad nu... jag orkar inte". Men bara man kommer ut och börjar gå så känns det på en gång så sjukt mycket bättre. För man ska vara glad över att man ens tog sig i kragen och valde att gå ut och ta den promenaden. Jag brukar tänka till efter man varit negativ i fem minuter att, fan, en timme på en hel dag är ingenting. Gör nåt åt det, liksom. Det är bara att gå ut (speciellt när vädret är på topp). Har t.om lyckats bränna mig idag. Men det gör jag ju varje år, så det är ju ingen stor nyhet, direkt.
 
Imorgon ska jag ut och gå igen. Ska försöka öka takten lite när jag går, men idag fick jag sjukt ont i fötterna så det var svårt att ta i. Ska försöka hitta mer bra träningsmusik också. Har ni tips är det bara att slänga in en kommentar! 
 
Har också laddat ner en asbra app på telefon som säger hur mycket kalorier man fått i sig på en dag, vilken typ av mat som innehåller mycket socker osv (man skriver in streckkoden typ), och hur mycket man bör få i sig på en hel dag. Jag har fortfarande 136 kalorier att stoppa i mig, men det skiter jag i. Det är såpass lite + att klockan är rätt mycket, och jag är inte särskilt hungrig heller, haha.
 
MEN NU JÄVLAR BLIR DET GAME OF THRONES S04E04!!!!!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!