FRÅGOR & SVAR!

Vad tycker du om människor som inte kan stava ordentligt?

- Alltså. Visst. Det kanske rycker lite i mig när jag ser något stavfel, men alla är inte bäst på allt. Men ja, lite störande är det väl.

Vad är det hos dina barndomsvänner du gillar mest, eller ja, som gör att du tycker om dom över huvud taget?

- Ja, ni. Mest för att dom alltid finns där, oavsett vad man än går igenom. För att man kan lita på dom till 100%. Det där klyschiga, helt enkelt. För att dom är bäst!

Har du någon gång spelat sims, 2 eller 3?  Isåfall, vad tyckte du? :P

- Jo tack, jag har spenderat många timmar framför både Sims 2 och 3. T.om Sims 1! Jag har mina perioder då jag spelar det. Men just nu är jag inte särskilt sugen på det. 

Hur gammal (ung) är du egentligen?
- Egentligen? Shit, ville verkligen inte avslöja detta.. men jag är 21 (I wish). Sköjje. Jag fyller 25 år nu i sommar! Gammal dam, jomenvisst.

Varför kallar du dig för Stinaberit?
- Det var faktiskt inte jag som kom på det. Det var några norska herrar vi träffade på Arvikafestivalens camping som kom på det. Vi diskuterade att norrmännen oftast har dubbelnamn i deras land. Varpå vad vi svenskar skulle heta om vi använde oss utav våra mellannamn. Och eftersom jag heter Berit i andranamn, så blev det helt enkelt Stinaberit. Passar utmärkt till den jag är som person också!


Om du vore en grönsak, hur skulle du helst vilja bli dödad (fast de inte lever, hah), hackad eller riven?
 
- Hackad. Det går snabbast.


Jag har aldrig sett dig skriva något om din pappa? Hur/vad är relationen?

- Kanske för att ni läser om mig och inte min pappa. Men min pappa brukar väl vara med ibland. Då han klämmer ur sig nåt klockrent citat brukar jag ju skriva det i bloggen.


Skulle vara intressant att höra om dina politiska åsikter :D Röstade du i Europavalet? Vad tycker du om den sittande regeringen osv?

- Politik är ett jäkligt känsligt ämne. Så det håller jag nog för mig själv, tråkig som jag är.

Vad tycker du om bearnaisedippen på McDonald´s? 
- Har aldrig ätit bearniesdippen på McDonalds.

Har du bra självförtroende?
- Jag ska inte säga att den är dålig. Men hade jag gått ner i vikt så hade jag varit on the top of the world!


Hur länge har du snusat? Och vad snusar du?
- Jag började snusa när jag var 17, tror jag. Då hade några polare mini-snus med sig till skolan, med smak dessutom! Så jag testade och tyckte att det var gott. Sen gick jag över till Göteborgs rapé, och sen Göteborgs rapé lingon! Tycker det är tusen gånger bättre än att röka. Fast det är ju såklart bäst att låta bli all nikotin. 


Har du någon släkting från ett annat land?
- Ja, min biologiska farfar är från Finland. Så jag har finskt blod i mig. Coolt va?!

Hur många besökare har du om dagen ? :D

- Unika läsare? 6st. Haha.

 

Pratar och/eller går du i sömnen?

Nej, däremot säger Martin att jag snarkar mycket. Och dreglar!

 

Hej! Har du några tatueringar, isf vart och vad? 

- Ah, jag har en sol i nacken, ett misstag på benet, och en text i svanken.


Vilken mascara använder du?

- Nån gul med maybelline. Görbra!

 

Har du nått emot tjocka människor?

- Ah, jag hatar alla som är tjocka.

 

När förlorade du oskulden?

- Jag var 14 och i ett "seriöst" förhållande. Tack & lov.

 

Har du använt idomin ? (on the lips^^)

- Ja. 

 

Om du hade varit tvungen att äta upp dig själv, vilken kroppsdel hade du börjat med?

- Örat. För då hade andra skrattat över hur retarded jag skulle se ut. 


VAD TUSIKEN JOBBAR DU EGENTLIGEN MED?!!

- Jag jobbar på Norstat, som sysslar med marknads och oppinionsundersökingar. Ringer och intervjuar folk om massa olika saker. Säljer ingenting. Underbart jobb med underbara arbetskamrater!

 

Om du skaffar något/några barn någon gång vad skulle du tänka dig att kunna döpa dom till ?

- Det finaste en kan ge till en onge, det är ett fränt namn. Så Metallica, då.

 

Hur ser en perfekt dag ut för dej?

- Varmt, sol, roligt umgänge och inga bekymmer.

 


Vilken Ben&Jerry smak är din favorit ^^ :D (min är baked alaska)

- Cookie Dough eller Half Baked. 

 

Helt enkelt: Vart får du allt ifrån?? :D

- Blev väl tappad på BB eller nåt.

 

Vad skulle du göra om du hade 24 timmar kvar att leva?

- Fått panik?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!