Dag 1!

Och så var dagen här... haha!
 
Nejmen... imorse, typ runt 10, så åkte jag till gymmet för att försöka få in någon tid hos nån instruktör. Berättade att mitt syfte var att gå ner i vikt och ville gärna ha hjälp med hur man ska börja och så vidare. "Jättekul!" tyckte instruktören. "Ska kolla i kalendern bara och se vart vi har någon ledig tid". Killen bläddrade lätt 4-5 sidor, tänkte va i helvete... kommer jag inte få börja gymma nu försen om en månad eller? Haha. Nejmen, sen så sa han att 3 Maj kl 09.30 så hade han en ledig tid. Så nästa lördag börjar jag gymma! Förjävla gött. Innan dess så får jag väl gå ut & gå 3-4km på morgonen. Blir bra!
 
Sen så var det bara att cykla in till stan för att möta upp Möller. Köpte Batman tröja från H&M (såklart), ögonskugga, eyeliner, smycken från Glitter och leggins från Gina som vanligt. Vart på stan från 11 - 18. #sletentjej
 
Längtar ihjäl mig tills jag gått ner i vikt och kan använda vanliga enkla jeans. Och SHORTS!!!! Lyckan den dagen jag kommer kunna ha det utan problem... 
 
Idag har jag ätit apdåligt också. Bara frukost (2 knäckebröd, 2 ägg, vitamintablett och 1 kopp kaffe) och lövbiff med sallad och kanske typ 5 pommes eller nåt. Haha. Vågar fan inte äta kolhydrater. Iallafall inte mycket utav det. 
 
Imorgon ska jag cykla som fan med Zarah på morgonen, också. Sen på kvällen blir det inflyttningsfest! Tackarrr.
 
Nu är jag så jävla trött, så det blir sängen och en skön film. Sötsuget börjar komma också, så jag ska suga på en citronklyfta så möe jag bara örker. 
 
HEJ!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!