Bara några få timmar kvar...

HÄLJAAA!
 
Ja, tamejfan! Nu är jag ledig fram till på måndag, sjukt gött! Och så kommer lönen in på kontot imorgon också. Strålande. 
 
Innan jag möter upp Möller så ska jag till gymmet och boka in någon tid eftersom dom varken svarat i telefon eller på mejl. Himla konstigt. Men jag är redo! Snart börjar min egna resa, och jag kommer blogga om det såklart! Jag vill att både jag OCH ni ska se skillnad! Det gör mig mer motiverad att bevisa för andra att jag verkligen kan och vill. 
 
Det enda problemet jag har kvar är väl själva maten. Men jag testar att käka mindre och skita helt i godis/dricka förutom lördag. På lördagar för jag unna mig max 15 bitar från lösvikt och en halvliter pepsi max. Sen är det klart. Dessvärre har jag ju mycket fester att gå på nu framöver, men tacka gudarna för att jag dricker rödtjut! Ska kolla upp mer på nätet också om det finns "nyttigare" alkohol. Tvivlar starkt på det, men likabra att dubbelkolla!
 
Imorgon smäller det! Lova att hejja på mig och peppa mig när jag känner att jag inte orkar!
 
 
Btw, här är jag i min älskade Batman-keps från Junkyard, New Era. <3
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Gabby

Du kommer klara detta galant! :)

2014-04-24 | 22:38:04
http://ellabellini.wordpress.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!