140414

Hej!
 
Blev ingen uppdatering igår då jag jobbade från 13-21. Och denna vecka jobbar jag bara mån - ons 16.00 till 21.00, sen har jag påskledigt resten av veckan. Sååå gött! Jag tycker själv att jag har jobbat galet mycket, men det är det jävligt värt för min plånbok sen! Längtar ihjäl mig till lönen för jag har inte ens råd med snus längre, haha.
 
Sen har många frågat vart dom här frågorna kom ifrån, som jag svarade på i ett annat inlägg. Det är frågor som är skitgamla som jag fått från förra bloggar. Så det är ingen som frågat något nu haha! Har ju bara 10 läsare om dagen, och jag antar att det bara är nära vänner/familj som läser och dom vet ju allt om mig redan. Haha. Jag var bara helt enkelt uttråkad och ändrade svaren eftersom man blivit lite mognare genom åren. Förhoppningsvis!
 
Jag har ju börjat kolla på Game of Thrones nu, efter mycket tjat på jobbet. Så nu har jag plöjjt igenom säsong 1, och jävlar i havet vad jag hatar Joffrey Lannister. Jag vill helt enkelt hoppa in i serien och klubba ihjäl honom?! Fast stackaren som spelar honom har fått så sjukt mycket skit p.ga hans karaktär så nu vill han typ hoppa av skådespelarkarriären, haha. Jävligt tråkigt, för han spelar ju riktigt bra. Men fan va jag hatar karaktären han spelar... My. Fakking. Gad.
 
Och imorgon får jag äntligen hem mina två kepsar och min tröja från Junkyard! Fick sms av posten och de meddelade att mina grejer var påväg. GÖTT! Jag har ju aldrig använt keps typ, heller. Har väl provat brorsans keps nångång, men har aldrig tyckt att jag passar i det. Fast nu skiter jag i det och tänker ha keps ändå! Det är ju Batman-keps, och den ska bannemej inte sitta hemma och damma på hyllan.
 
Men nu blir det Game of Thrones, sen sova. NIGHTS!
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!