140408

 
Fan va seg jag är. Somnade sent och vaknade tidigt. Fast det är väl bra på ett sätt. Jag hatar ju att vakna efter 10, för det känns som jag missat asmycket då, haha! Dagen går megafort efter kl 10.
 
Jobbar hela veckan förutom fredag. Fast funderar på att boka in ett pass då också. Man blir ju så himla glad när lönen kommer när man vet att man jobbat supermycket! Förhoppningsvis kommer jag få ut en del denna månad, då jag jobbat rätt många pass.
 
Och det är mycket som händer nu i April/Maj. Har tre födelsedagar man ska dyka upp på, sen så iväg till Söderhamn för att hämta de sista grejerna jag har kvar i lägenheten. Typ Nintendo 64 och Gameboy Color, haha! Viktigaste jag har. Ah just det. Ska ju fixa gymkort då också! Bli träningsnarkoman. 
 
Nu ska jag nog gibba lite WoW innan det är dags att göra sig klar för jobb. :) SEEYA!
 
Gammal bild från sommaren 2012 skulle jag tro.
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!