Lördag.

Tjenare!
 
Igår var det en Majda-och-Stina dag! Majda var snäll och följde med mig på stan för att köpa present till Ellen! Även Alfred fick sig en liten present, så tror båda två kommer bli jätteglada. :) Sen så käkade vi lite subway och handlade mat.
 
Blev att jag sov över hos Majda inatt! Vi gjorde egna hamburgare, såg på tv-serier, käkade godis och kollade på Grave Encounters 2. Vilken jävla skitfilm. Skvatt väl kanske en gång, annars höll man bara på att somna hela tiden. Men det brukar ju tyvärr vara så med vissa uppföljare! Men annars var det en mysig kväll. Somnade runt 23.30 också. 
 
Har lyckats bli lite förkyld, också. Ont i halsen och näsan full i snor. Uh va gött. Men det stoppar inte mig från att gå på kalas imorgon! Och så kommer mamma och pappa äntligen hem, har längtat som en tok flera veckor nu! 
 
Ska också bli skönt att få åka hem på tisdag. Saknar Martin så jag håller på att krevera, haha. Lite kul det där, att när jag var påväg till Karlstad så tyckte jag att det var så gött och få va själv nån vecka, men nu när det börjar dra ihop sig så vill man ju bara tillbaka till Martin. Finis! <3
 
Ikväll ska jag va hemma och kura ihop mig i mamma och pappas säng. Se en film eller två. Dricka ramlösa och ha på mig duntofflor. Bara må gött! Allt för att känna sig pigg inför morgondagen :)
 
En bild från i torsdags när jag var hemma hos Po och drack vin & testade GTA 5.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!