Imorgon är det dags!

Jahaja, då var helgen slut. Kom hem för en vecka sen. Har ju varit förkyld, så jag har inte kunnat jobba på Dollarstore. Skulle ju börjat i onsdags, men fick ringa och sjukanmäla. Ser nog inte så jävla snyggt ut hos arbetsgivaren när man skjukanmäler sig första dagen man ska jobba... men vad gör man inte? Hon hörde på mig att jag var sjuk och hon sa bara åt mig att dyka upp när jag blivit piggare. Underbar chef!
 
Men imorgon är det dags att dyka upp. Jag är lite smånervös ändå, för jag ska få lära mig kassan! Har aldrig suttit vid en kassa förut, men det kommer bli kul! 
 
Nu har jag iallafall gjort matlåda, tvättat, plockat fram kläder jag ska ha imorrn osv. Nu ska jag bara göra min frukost! Macka och förbereda kaffet så det bara är att dra igång den när man vaknar. Har ju en ny kaffekokare, så nu blir det kaffe VARJE dag! Den andra kaffekokaren som Martin hade var från typ 80-talet. Hans brödrost också. Så nu har vi uppgraderat oss rejält, haha! Tog ju även med min brödrost också som bara låg hemma i Karlstad och väntade på att bli få bli använd. 
 
Men nu ska jag spela vidare på WoW. Slut på ledigheten från och med imorrn! 
 
Den här bilden är SÅÅÅ sann också! Uppskatta dina föräldrar. 
Jag saknar och älskar min mamma och pappa dygnet runt här!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!