Halloj!

Gud, va tråkigt det är att vara hemma här i Karlstad på vardagarna. Alla jobbar ju i princip. Ingen som kan umgås då. Och tyvärr har den här veckan varit dålig här hemma, för min bror inte kan bete sig. Då tappar jag lusten till att ens göra något. 
 
Men ikväll så ska jag äntligen få komma iväg iallafall. Ska hem till Po så fort min bror kommit hem så jag kan få ta cykeln (har egentligen 3 cyklar men han har tydligen behövt allihop så ingen cykel är hemma). Hemma hos Po blir det lite vin och testa GTA 5. Har varit en jäkla hysteri om det spelet, men det förstår man! Ska bli jävligt kul att äntligen få prova det. Har ju suttit hemma på kvällarna och kollat på twitch.tv när andra har streamat när dom spelar GTA 5. Men nu är det bannemej min tur!
 
Sen ska vi ta en sväng förbi Koriander och se vad det är för folk ute. Ska bli kul och hoppas man får träffa folk jag inte sett på ett tag. 
 
Imorgon ska jag umgås med Cassie och Majda. Sen så måste jag på stan för att köpa födelsedagspresent till Ellen (som fyller hela 4 år idag, GRATTIS prinsessan!)  och sen handla mat. 
 
Längtar ihjäl mig efter mamma och pappa. Söndag känns så jäkla långt bort...
 
Men nu ska jag slänga i mig nåt att äta, snart bär det iväg till Po!
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!