Back in K-town!

Yo!
 
Såg att Lina lämnat en fantastisk kommentar om att jag borde blogga lite oftare. Visst borde jag väl det? Jag är ju skitrolig när jag väl skriver, och ni tycker ju om mig. Inte sant? Klart ni gör.
 
Anyway, jag är tillbaka i Karlstad! Fantastiskt skönt. Passade på att åka hit eftersom det var babyshower och min systerdotter fyller 4 år, sen att jag ska börja på DollarStore (fick praktikplatsen i 2 två månader!) den 25 September. Väldigt gött att få göra något igen, med tanke på att man inte gör nåt annat än att spela eller söka jobb i Söderhamn. Känner fortfarande inte så många där, så att umgås är ju inte direkt nåt alternativ tyvärr. :( Och dom man väl känner jobbar ju...
 
Men nu är jag i Karlstad, och redan när jag anlände i lördags var det saker att göra! Hjälpte Majda och Therese litegrann och umgicks hemma hos Cassie med tacomys och massa prat. Är ju tvungen att catcha upp lite när man inte setts på två månader. Slockande sen hemma hos Majda direkt vi kom hem till henne, ber om ursäkt för det då jag egentligen skulle hjälpt till inför förberedelserna för Cassie's babyshower! Men jag var såååååå trött efter resandet och allt.
 
Dagen efter "tjejkvällen" så var det dags för Cassies efterlängtade babyshower. Majda och Therese hade gjort ett kanonjobb, och allt var perfekt. Dom hade verkligen jobbat hårt med allt, och det märktes! Cassie blev så glad när hon dök upp på babyshowern att hon började gråta, haha. Mycket hormoner nu. Sen var det ju extra kul på babyshowern just för lokalens skull. Det var ju på långtäppan, där jag är uppväxt. Barndomen är där, liksom. Och när man såg alla barn springa runt där så kunde man se sig själv i dom. Väldigt mysigt och otroligt kul att vara tillbaka på Långtäppan.
 
Igår sov jag i princip hela dagen, och sov jag inte kollade jag på en film som jag kunde somna till. Var så jäkla trött!!
 
Men idag har jag varit hos syrran. Hon ringde i förmiddags och frågade om jag vill komma hem till henne för att umgås och leka med mina älskade systerbarn! Så hon plockade upp mig efter jobbet, så hämtade vi barnen på dagis. Ellen ropade "Moster Stina!!" när hon fick syn på mig, och då blev man ju riktigt varm om hjärtat! Alfred var lite blyg, men sen kunde han inte sluta ropa efter mig. "Stina. Stina. Stina". Haha, underbara barn! Blev bjuden på mat och kaffe hemma hos syrran, och så lekte vi mamma, pappa, barn. Jag fick va bebis, och det är jag ju bra på att va så det va kul, haha. Sen fick dom små se på film, så jag och syster kunde dricka kaffe och catcha upp lite. Hon är så himla bra, min syster. Kommer bara ut vettiga saker ur hennes mun, haha. :) 
 
Å nu e jag hemma igen. Kollar lite på twitch.tv på folk som raidar på WoW och inväntar Hollywoodfruarna. Jag har en slags hatkärlek för det programmet, men man kan ju inte låta bli att kolla?! Vem är den där Gunilla ens? Hon är inte klok iallafall. Hade hon varit en såndär dramaqueen som hon är på tv hade jag gett henne en rak höger. Pinsam kärring. 
 
Resten av veckan vet jag inte vad som händer. Har inga planer. Hjälpa Cassie att flytta och barnkalas i helgen, iallafall. Och såklart leta födelsedagspresent till Ellen! 
 
Här kommer bilderna från babyshowern!
 
Haré gött!
 
 
 
Otrolig blöjtårta som Majda och Therese gjorde.
 
"Get a life!"-bodyn var från mig, men det fattade ni väl redan. ;)
 
Cassie öppnar presenter!
 
 
Uppdukningen. I krukorna är det blöjblommor!
 
Maten! Spana in frukten också, hur bra är inte Therese och Majda?!
 
Babyshower tårta, kakor och cupcakes!
 
Här har ni en bättre bild på tårtan som Therese och Majda gjorde. Fantastiskt fin!
 
It's a boy!
 
Mycket gott.
 
Tillochmed kakorna var babyshower-tema!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!