Fakk.

Halloj.
 
Denna veckan har inte gått fort, tycker jag. Imorse sjukanmälde jag mig för att jag vart kass i magen och hängig. Så jag får vila, liksom. Fast inte här i lägenheten såklart. Jag måste iväg & handla. Skulle varit tacksam om Martin kunnat göra det, eftersom han ändå är i skolan som ligger inne i stan. Men nej. Det ville han inte. 
 
Vi har ju våran 1årsdag imorgon. För mig är det ju alltid kul att fira såna dagar, då dom ändå är lite speciella. Men just nu är jag inte så jävla pepp på det ändå. Martin tycker det är skitsamma och förstår inte varför man firar sånt.
 
Tänker på Karlstad mycket. Pratade med pappa igår i telefon, och jag hoppas att jag får träffa min familj snart. Jag har varit så ledsen vissa dagar...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cassandra

Men blä Stina, du ska må bra och inte ha det som du skriver! Saknar dig här hemma faktiskt! Ni är även två i ett förhållande, kom ihåg de ❤️ Puss på dig!

2013-10-28 | 18:24:26
http://casie.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!