Hejhoppla!

Galet va tiden går fort! På måndag är det nämligen min sista dag på DollarStore! Känns lite jobbigt, för jag trivs kalasbra där. Men får ju jobba extra när det behövs, så man får vara tacksam över det iallafall. :) 
 
Nu är det ju helg igen. Jag och Sabina (Martins brors sambo) har planerat våra karlars 25årsfest och ska ha musikquiz och annat skoj imorrn! Och så blir det tacos och alkohol. Har inte druckit en droppe alkohol sen jag var hemma i Karlstad sist, vilket är lite mer än två månader sen. Helt sjukt. Har inte ens varit sugen heller, men nu ska jag passa på! Så vi var till systembolaget efter praktiken idag, så det blev två vinflaskor, två heiniken och två cider.... det är ju som sagt hemmafest, och då gäller det ju att passa på! Tvivlar på att jag kommer dricka upp allt, dock. Men då har man ju kanske alkohol till nån annan helg?! Blir nog kalasbra det.
 
Har precis pratat med lilla mammi i telefon också. <3 Allt var bra med alla hemma o så. Skönt o höra. Saknar alla så jag håller på att krevera, men om två veckor kommer jag!! :) Då stannar jag två veckor där hemma o firar jul med familj. UNDERBART!
 
Men nu ska jag äta mat o njuta av att det är helg! HA DE!
 
Btw, vi har fått snö. ;)
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!