FREEEEDAG!

Haha, galet nöjd med helg!
 
Hoppas ni mår bra. Jag mår mycket bättre än sist jag skrev. Vissa dagar är jobbiga, andra inte, liksom. 
 
I skrivande stund sitter jag och väntar på att kycklingfilén ska tina. Men får nog äta själv ikväll, för Martin har dragit på sig spysjukan. Han ser ashängig ut och mår rent ut sagt piss. Han misstänker att det är cashewnötterna som han knaprat på. 
 
Min "bantning" går rätt bra. Igår fick jag äta rivna morötter och en halv avocado till lunch, då jag råkade välta ut HELA matlådan. Men jag vart konstigt nog mätt ändå tills jag kom hem vid 17! Och idag blev det rivna morötter igen och två kokta ägg. Funkade kalas det med! 
 
Jag känner mig piggare och orkar göra mer nu, liksom. Nu suckar jag inte när Martin ber mig diska, eller hjälpa till om han står och lagar mat. Har heller inte alls ont i fötterna längre efter att ha stått upp i 8 timmar, men det tror jag beror på att jag verkligen vant mig nu. ;) 
 
Saknar lilla mamma och pappa hemma i Karlstad också! Det är ju Fars Dag på söndag, och jag hade gett vad som helst för att få hälsa på i helgen så man kan fira honom, för han är verkligen världens bästa pappa! Men jag får ringa och säga grattis istället. 
 
Nu orkar jag inte skriva mer. Är för hungrig. Hehu.
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!