Utbildningen!

Tjenerö!
 
Förlåt, men jag är på tok för trött för att blogga just nu. Jag slinker bara in här lite snabbt för jag vet att några av er är nyfikna på hur det går på utbildningen på TelePerformance (typ syrran, haha).
 
Idag var det min andra dag där och jag stortrivs! Men jävlar i havet va mycket information det är som ska in i huvudet på en, en anledning till varför jag är så djävulskt trött när jag kommer hem. Dom som går samma utbildning som mig är hur sköna som helst och supertrevliga! Är riktigt tacksam över att man hamnat i ett sånt glatt och socialt gäng. Och några av dom har kommenterat min värmländska och tycker den är asskön! Kul att höra! Hehe.
 
Men nu vet ni det. Det går bra än så länge, och jag längtar tills man för börja jobba på riktigt!
 
Nu ska jag äta och sen sova.
 
Pöss!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!