Töla i nöa.

Yo!
 
Här sitter jag själv i lägenheten och dricker heiniken och tar en snus. Lyssnar på Skumdum. Skiter med öppen dörr. Sånt man gör när man får vara själv utan sambo. Martin är iväg och fiskar med sin bror. Jag hade gärna följt med, men hade en sån jäkla magvärk förut så jag pallade inte. Istället sitter jag här och jäser framför WoW.
 
Martin gjorde sin första lasagne förut. Dynggött, fast inte lika god som hemma. Fast nästan. Bra pojkvän.
 
Börjar längta lite till måndagen, faktiskt. Haha. Jag är inte sådär superpepp på att kliva upp 5.30, men att få träffa alla igen liksom. Som sagt är vi ett riktigt bra gäng som kommer överens riktigt bra. Bra arbetskamrater är det viktigaste på en arbetsplats, tycker jag.
 
Längtar också till lördag, då äre ju sitefest på jobbet! Blir öl, cheeseburgare och kubb med mitt team! KÖÖÖNG, kommer bli hur kul som helst!!
 
Men nu ska jag spela vidare, tackförmighej!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!