Skitprov.

Yo!
 
Händer mycket när jag inte uppdaterat på ett tag, höhö.
 
Anyway, i lördags var det kanonkul med personalfest! Startade alkoholintaget runt 15.00 och höll på ända fram till 23.30 ungefär. Det spelades kubb och bjöds på cheeseburgare! Fantastiskt bra sällskap och mycket bra kväll, tackar och bockar för det!
 
Och idag hade vi det stora provet på utbildningen. Det där provet man måste klara för att få sitta vid telefonen. Var dyngsäker på 70% av alla frågorna. Slutade med att jag fick 83%. Vi skulle ha 85% för att bli godkända. Hade jag svarat rätt på en fråga till så hade jag klarat mig. Så jävla surt. Var skitledsen och skitbesviken på att jag failade på en enda jävla fråga. Ringde mamma och klagade lite med gråten i halsen efter provet, haha. Men hon peppade mig bara och sa att jag skulle klara det imorgon, då omprovet är. Det kommer jag klara, det vet jag!
 
Efter omprovet imorgon är det dags att sitta vid telefonen, gaaaaalet! Kommer va skitnervös haha. Men gjorde ju tester idag där vi på utbildningen skulle vara kundservice och kunder. Jag fick beröm för att jag var så "cool" under samtalet som kundservice. Skitgött & höra!
 
Men nu ska jag äta ihjäl mig. Martin har gjort maaaaat. <3
 
// Drethongri
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!