HEEEEELG!

TJENERÖ!
 
Ja, då var ju denna vecka avklarad på utbildningen! Helt sjukt va fort tiden går, nästa vecka är det ju dags för provet om allt man lärt sig under utbildningsperioden! Klarar man provet så kör vi igång med bridgeperioden (för oss nya kids som ska sitta vid datorerna och ta emot samtal) i fyra veckor! Sweet. Hoppas jag klarar det. Mycket att hålla reda på! Har varit en grym vecka iaf, har ju som sagt hamnat i världens bästa gäng. ;)
 
Nu håller jag på & tvättar. Känns ju rimligt på en fredag efter man slutat jobba! Martin är hos mor sin tror jag. Efter tvättandet ska jag dö i soffan. Ni hörde helt rätt - dö. Jävligt seg i huvvet nu efter denna vecka, haha.
 
Imorgon är det också sitefest på jobbet. Det kommer serveras cheeseburgare och spelas kubb! Självklart blir det öl också, men det fick man ta med själv. Höhö. Alla i klassen råtaggade. Luktar som att det kanske kommer spåra lite. Vi har ju faktiskt 18åringar med oss, haha.
 
Menneeee nu orkar jag inte tjöta mer. Ni får ha en skön helg, kompisar! KLEM
 
 
Story of my life...
 
// Dattaproffset.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!