HÄLJA!

Ååååh, äntligen är det helg!!
 
Längesen jag såg framemot helgen, haha! Har ju verkligen kämpat med att gå upp 5.30 hela veckan typ och ta emot information om allt som finns på TP från kl 8 - 17! Det tar på krafterna ändå. Men nu jäklar. Sovmorgon två dagar i rad, så jävla nice!
 
Mötte upp Martin efter jobbet så handlade vi en snabbis. Bjöd världens bästa man på fläskfilé, pommes, apgod sallad och beasås ikväll. Han tyckte det var kanongott, så då är jag supernöjd! Brukar ju inte va så grym på matlagning, men det här gick minsann hem! :)
 
Helt otroligt att klockan ens redan är 20.00 snart, för jag har bara hunnit lägga in matvaror i kylen, gjort i ordning middag och sen diskat. Poff så var 2 timmar borta liksom. Hoppas resten av helgen är superseg iallafall, haha.
 
Imorgon ska det tvättas klockan 11! Sen ska det nog städas också.
 
Roligt att få känna på hur livet fungerar som heltidsarbetande + sambos! Haha helt död känner jag. Men det här är som sagt skitnyttigt för mig, och jag gillar ju rutiner!
 
Men nu ska jag sluta tjöta och bjuda er på naturbilder. Bor ju i skogen i princip så det blir mycket såna bilder. ;)
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!