Dagarna går fort...

Jahapp, då var det redan lördag!
 
Helt sjukt va fort dagarna går här när jag och Martin bara är för oss själva. Vill inte ens veta hur fort helgerna kommer rulla förbi när man börjar jobba, haha. Startar ju utbildningen nu på måndag. Är lite halvt nervös, eftersom det är en hel del nya grejer jag kommer lära mig. Men hoppas iallafall att man hittar några sköna arbetskamrater att umgås med där sen!
 
Martin håller just nu på att laga mat, det blir ugnstekt falukorv med mos. Dessvärre har vi ju ingen potatispress eller va det heter, så karln fick ta till elvispen för att göra mos av potatisen, hahaha. Fast det gick ju skitbra, det blev skitbra mos!!
 
Idag har jag även tagit bussen in till stan och varit på Dollarstore! Mycket fina grejer där, men har ju inte så jättemycket pengar. Så blev att jag köpte fina handdukar till toaletten, Ajax (sprutsprut som jag även kallar det), två deodoranter och cola såklart! Vart bra så.
 
Ikväll blir det bara lugnt. Spela. Mysa. Kanske se på nån film om det finns nån bra ute. :)
 
Men nu ska vi strax käka här, så hare gött!
 
Vi två när vi fiskade i förrgår. <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!