2 Maj!

Gomorron!
 
Idag är det en såndär tråkig dag. Jag håller på att tvätta för fullt, nämligen. Men ska bara tvätta fram till 15, så efter det ska jag & Martin traska ner till sjön för att se om det går att fiska. :) Vi såg ju igår när vi var inne i stan att det var några som stod och fiskade nere i ån. Givetvis blir Martin jättesugen på att fiska då... han har ju fiske som ett av sina största intressen!
 
Annars så vet jag inte vad som händer mer idag. Har iaf skickat iväg två underskrifter nu som skatteverket och adressändringen behöver för att jag ska kunna bli skriven här. Skönt att det är gjort, nu väntar vi bara på att det ska bli officiellt. Ska även ringa Faxaholmen (hyresvärden) och kolla så att dom kan fixa fram mitt namn till ytterdörren och brevlådan! Vore ju bra. :)
 
Igår var vi ju som sagt på bio, såg Iron Man 3. Innan filmen lyckas jag ju givetvis hälla ut en hel del popcorn på golvet... det var bara att plocka upp efter sig när filmen var slut. Och filmen var kalasbra! Rekommenderar att ni ser den antingen på bio eller hemma med grymma högtalare och bild. ;) En jäkla skillnad på Söderhamns bio jämfört med Karlstad också! Haha, tyckte det var så gulligt här i Söderhamn :p
 
Men nu ska jag strax springa ner till tvättstugan igen och slänga sopor. Hörs!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!