Torsdag!

Hej på er!
 
Skönt att ha kommit hem från jobbet! Har varit ett råbra arbetspass idag med mycket skratt och skön stämning! Kung.
 
Har ju inte berättat det här i bloggen, så jag kör nu. Dom ringde ifrån TelePerformance i Söderhamn igår. Rätt som det var satte dom mig i telefonintervju. De bad mig nämna tre positiva saker om mig själv, vad som varit/är positivt/negativt på mitt nuvarande och gamla jobb och sådär. Telefonintervjun gick iaf väldigt bra, så då kom jag till steg två. Fick ett mejl med tre tester - ett snabbhetstest där dom ville se hur snabb jag är på att skriva på datorn, ett engelska test för att se hur bra jag är på engelska, och sista testet var andra frågor, typ om jag vet vad brandväggen gör för nytta eller vad man gör när man trycker ctrl + c, x, v och sådär. Rätt simpla frågor.
 
Hoppas bara att jag gjorde bra ifrån mig och att dom är nöjda med resultatet. Skulle jag nu få jobb på TelePerformance så gäller det bara i sommar. Har man tur eller är duktig så behåller dom en kvar på arbetsplatsen. Skulle va skitbra om jag fick det jobbet, för då blir det ju som ett test för mig och Martin om vi testar på att vara sambos i sommar.
 
Jag är ju den som gärna vill göra rätt för mig och känna att allting är 100%. Därför är jag också lite nervös och orolig för att det inte kommer att funka alls att bo ihop eller att jobbet känns skit. Men som sagt så ordnar det sig alltid. Händer det så händer det, och gör det inte det så gör det inte det. Ni är med? Awesome.
 
Imorgon är det ju fredag, och jag tar inte helg den här helgen. Ska jobba hela veckan och hela helgen nästa vecka, och förmodligen blir det en del dubbelpass också då det är väldigt mycket att göra på jobbet. Får dricka skitmycket kaffe för att hålla igång huvudet och massa té för att behålla rösten. Höhö.
 
Men ja. Nu har ni fått tillräckligt med information här så nu ska jag dra på en film tänkte jag och bara må gött, för spela kan jag ju inte göra........ (bitter). ;)
 
Pöss!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!