Jobbjobbjobb. Och vårjacka-span!

Ellu!

Väntar fortfarande på svar från Teleperformance. Har ju inte fått nåt besked än, varken via e-post eller telefon... och jag blir ju bara mer nervös för varje dag som går! För mig är ju det här ett jättestort steg, men vi får se vad ödet beslutar sig för!
 
Idag är det jobb 16 - 21. Imorgon är jag ledig. Resten av veckan (ons, tors, fre) jobbar jag dubbelpass. Stackars min röst, men det får det va värt. Jag behöver pengarna!
 
Var inne på Junkyard och spanade lite förut, också... skulle behöva en vårjacka, då jag inte har någon alls?! Haha. Hittade sjukt många på deras hemsida, vill ha allihop ju! Men får se vad det blir... kör på rean iaf. ;)
 
Nu ska jag göra mig redo inför jobb. SEEYA!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!