JAAAAAA!!!

HEY!
 
Jag är på ett awesome humör, var längesen jag var såhär glad!!
 
Gjorde ju engelskatestet förut, efter jag jobbat färdigt på salongen. Var supernervös, men såg till att ta en snus så jag kunde lugna ner mig lite, haha. Läste igenom frågorna så noga jag kunde, och se på fan - det ordnade sig!!
 
TelePerformance ringde och sa att jag låg på A3. För att jag skulle bli godkänd måste jag åtminstonde ligga på B, alltså snäppet efter A3. Rätt surt ändå att jag hamnde på A3. Men så snälla som TelePerformance är så gav dom mig en andra chans. Den tog jag idag, och jag klarade det. Det gick t.om bättre. Hamnade på B2, två snäpp över godkänt! Är så jävla glad!!!
 
Så nu har jag skickat iväg resultatet till en tjej på TP och hoppas hon ringer mig i veckan och säger att jag får börja utbildningen i Maj. Jag håller tummarna. Kommer sakna Norstat om jag skulle få det här jobbet, men det här gör jag ju mest för min och Martins skull. Jag måste få vara nära honom eftersom jag mår så dåligt när jag är ifrån honom!
 
Men imorgon är det en ny vecka. Dubbelpass mån, tis och ons. Så jag antar att jag inte kommer blogga någonting under dom dagarna. Det får ni stå ut med!
 
Och på söndag åker jag till min ros i Söderhamn. <3 Som jag längtat efter dig, finaste!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!