Glad Påsk!

Glad påsk på er!
 
Hoppas ni har firat med riktigt god mat med nära och kära! Det har i varje fall jag. Prinskorv, köttbullar, broccolipaj, janssons, potatis, ägghalvor osv osv. Supergott! Fantastiskt sällskap också som bestod av brorsan, mappa och syrran och hennes familj!
 
Ikväll skulle jag egentligen stuckit till Frida för att festa lite, men har noll energi till det efter all mat och så. Har inte ens packat färdigt inför morgondagen, haha. Då drar jag äntligen till Söderhamn. Har varit 3 tuffa veckor.
 
Och på tisdag är det dags - Personlig intervju hos TelePerformance i Söderhamn! Sjukt nice. Är inte särskilt nervös, utan jag tror det kommer gå bra. Jag tänker mer att det är deras förlust om dom inte anställer mig. ;)
 
Anyway! 10.30 imorrn rullar jag mot Stockholm, sen Stockholm - Söderhamn. Lär väl blogga på tåget i brist på annat. Finns inte så mycket att göra när man åker tåg. :p
 
Ha en fortsatt skön påsk!
 




 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!