Dubbelpass, fy flate asså!

Yo!

Ber om ursäkt för uppdateringen. Känns som att jag skriver det i varje inlägg jag gör nowadays, haha. Men jag har jobbat 24/7 den här veckan. Dubbelpass (11 tim typ) både ons, tors och fre. Imorgon jobbar jag från 11 - 16! Söndag jobb på salongen, sen dubbelpass mån, tis, ons. På torsdag slutar jag kl 12, yeeey!
 
TelePerformance hörde av sig igen också. Klarade alla test förutom engelska-testen. Där vart jag på gränsen till att bli godkänd, så dom bad mig göra om det. Har ju dock inte haft tid eftersom jag jobbat röven av mig i veckan, så får se till att göra testet på söndag i värsta fall.
 
Men ja. Jag har inget mer o tillägga direkt. Så jag bjur på en lista istället, sweet?!
 

- OM DIG/ ALLMÄNT -
Hur gammal är du? - 23.
Hur lång är du? - 171.
Har du några piercingar/tatueringar? - Ja, tre tatueringar.
Vad vill du bli när du blir äldre? - Är väl äldre? Haha. Jag är nöjd med det jag gör för tillfället iallafall.
Har du syskon? - Yes, två stycken.
Vart bor du? - i Karlstad. Och Söderhamn ibland, haha.
Är du nöjd med dig själv? - Är nöjd med allt utom min övervikt såklart. Ska börja träna när jag hittar motivationen.
Vad tror du andra får för intryck av dig? - Både bra och dåligt. Vissa tycker väl att man är rolig, skön och trevlig medan andra kan tycka att man är jobbig och störande.
Din favoritmaträtt? - Kan va nasigoreng. Eller potatisgratäng. Eller tacos. Eller pappas köttbullar.
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Sushi.
Din naturliga hårfärg? - Mörkblond.


- ANVÄNDER DU -
Deodorant? - Ja.
Parfym? - Ja.
Kjolar? - Hell no.
Klänningar? - 2-3 ggr om året.
Hårmousse? - Njae. Sällan.
Hårspray? - Ja.
Klackskor? - Hell no. Men gör det om jag måste. Typ på tillställningar.
Body spray? - Nej.
Rouge? - Ja.
Foundation? - Ja.
Ringar? - På fest.
Mössa? - På höst/vinter.
Hårband? - Old school?!
Nagellack? - Sällan.


- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - När jag var tre år. Fast det gils inte tycker jag, haha.
Har du druckit alkohol? - OM jag har.
Röker du? - Har gjort. Usch. Slutade för typ 3-4 år sen.
Snusar du? - Varje dag utom när jag är bakfull!
Har du druckit så mycket att du spytt? - OM jag har.
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Nej, inte vad jag kommer ihåg.
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Ja.
Har du strulat med en främling på fyllan? - Ja.
Ljuger du ofta för dina vänner? - Nej.
Har du tagit en väns pojkvän? - Nej, men ärvt. Haha.
Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? - Umgås inte med såna som röker på. Idioter.
Har du hotat någon? - Ja, på skämt.


- VEM/VILKA -
Saknar du? - Maaaaaartiiiiiiiin!
Stör du dig på? - Jobbiga människor som har mundiarré och dom som tror att dom är bättre än andra.
Ringde du senast? - Martin.
Skrev åt dig senast på facebook chatten? - Malin Orre! Eller ska vi kalla henne för Macke?
Vem puffade dig senaste på facebook? - Martins mamma, haha.
Vem skrev du senaste med på msn? - Använder inte MSN.
Vem kommer du träffa imorgon? - Macke Orre och resten av jobbet.
På ditt jobb umgås du mest med? - Macke Orre!


- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - 90% svenne och kanske typ.. 10% finne.
Är du glad just nu? - Jaow.
Har du en hund? - Hade världens bästa hund. Baresi <3
Har du en katt? - Nej, men jag och Martin lär nog skaffa en i framtiden höhö.

Har du varit utomlands nångång? - Ja.
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Ja.
Är du blyg? - Njaeee... Beror på situation.
Ska du ta körkort? - Nångång.
Ska du tatuera dig/pierca dig? - Vill gärna tatuera över min gitarr på benet i framtiden.
Vill du har barn? - Ja, i framtiden.
Har du en egen dator? - Ja, två stycken.
Går du i högstadiet? - Nej.
Går du på gymnasiet? - Nej.
Är dina föräldrar skilda? - Nej, men dom har varit.
Mår du bra just nu? - Äckligt trött.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!