2 veckor borta!

Hej på er! Det var fan inte igår.

Är påväg hem till Värmland nu igen efter en helg i Uppsala och två veckor i Söderhamn. Har haft skitkul i Uppsala, mysigt, roligt och fantastiskt i Söderhamn.

Jag och Martin har spelat WoW, hälsat på hans mamma och syster, ätit thaibuffé i stan, och storhandlat mat! Men mest spelat, såklart. Får se till att börja röra på sig, för jag är livrädd för sambokilon. Väldigt lätt att hamna där med tanke på att jag sitter framför en dator på jobbet också!

Idag var det skitjobbigt att åka hem. Har saknat mappa så mycket, men sen vill jag samtidigt va hos Martin 24/7. Det känns i hjärtat att vara ifrån sin familj och kompisar när man är i Söderhamn, och sen när jag är i Karlstad och inte kan träffa Martin. Jag som är så hemmakär och mappa-sjuk blir galen av att va ifrån alla hemma i Karlstad.

Började storgråta 10 minuter innan jag skulle gå till bussen. Martin behöver ju spara pengar så han kunde inte följa med mig till tågstationen. Och det sved ju lite extra också av att få vänta på ett tåg i en timme helt själv. Men vi ses igen om 20 dagar.

Nu står iallafall min dator hemma hos honom. Det drygaste att få med sig om jag nu skulle flytta dit. Martin vill ju att jag ska börja söka jobb där borta nu. Vi får se hur jag gör...

Imorgon ska jag iaf jobba 16 - 21. Skönt. Det behövs!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!