Värmland.

Hej på er!
 
Befinner mig förtillfället i mitt älskade Karlstad. Har varit här i en vecka nu. Otroligt skönt. Har blivit grattad (fyllde ju 24 år den 18 Juli), festat, fikat, grillat, shoppat, vart på musikquiz, lekt med systerbarnen och allt möjligt! 
 
Men nu börjar jag längta efter min karl. Blir nog att jag åker hem nu på måndag. Även om det är skitjobbigt att säga hejdå till alla här i Karlstad så måste jag ju ta mig hem nån gång. Många vänner och familj har sagt att det känts som att jag flyttat hem igen. Om det vore så väl, haha!
 
Måste även börja sätta fart med jobbsökandet. Jag har ju finslipat mitt CV och personliga brev nu, så nu kan alla arbetsgivare omöjligt säga nej till mig. Har redan hittat två jobb, dessvärre ligger dom i Hudiksvall, så det blir en rejäl pendling isåfall... Men jag gör vadsomhelst för ett jobb, jag vill ju att jag och Martin ska klara oss. Och vi kan omöjligt leva på hans studiebidrag + lån. Han ska ju börja plugga upp betygen. Duktigt!
 
Men igår fick jag min sista lön från Teleperformance. Fick så vi klarar oss i två månader iaf med två inkomster! Så det känns ju skönt. 
 
Imorgon ska jag nog ut med vännerna en sista gång, för denna vistelse i Karlstad! 
 
Bjuder på bildbomb!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!