Söderhamn!

Åååh, imorrn imorrn imorrn!!
 
Har bokat tågbiljetter till Söderhamn nu, så imorgon får jag Ä N T L I G E N träffa mitt fina hjärta igen. 3½ vecka sen sist, dör ju.
 
Så nu idag håller jag på och tvättar kläder och packar för fullt. Vet inte hur länge jag kommer stanna, men förmodligen till på onsdag eller torsdag nästa vecka. Jag måste jobba, plus att jag inte vill missa min systersons 1årskals nästa helg.Så det blir nog bra!
 
Men 10.30 imorgon rullar tåget mot Söderhamn, och jag kommer vara framme runt 16.30! Det tar alltså 6 timmar att åka till Martin, men han är värd varenda minut.
 
Nu ska jag packa och tvätta vidare!
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!