Megatrött!

Hellu!
 
Det var himla skönt att dansa loss förut. Var lite smånervös för att jag inte skulle orka eftersom jag märkt av att jag fått sämre kondition, men jag klarade mig igenom hela passet rättså galant! Och det var skitkul, så afrodans är något jag ska gå på fler gånger. Men nu framöver blir det nog bara löpband och gymmet!
 
Nu är jag helt slut. Är verkligen skittrött, men ska försöka kolla på några avsnitt av Big Bang Theory innan jag slocknar. Som sagt, jag är besatt.
 
Imorgon blir det jobb från 16 - 21. Hoppas att några av mina favoritkollegor jobbar så man kan ha nån att fula sig med mellan samtalen! Efter jobbet ska jag teckna. Har sagt att jag ska göra det i tre dagar nu, men inte blivit av... hehehehe.
 
Nights!
 
Ska fortsätta på den här imorgon;
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!