Magsjuka :(

Hej på er.

Fick magsjuka tidigt imorse, så jäkla typiskt! Vaknade första gången runt 05.20 och sprang till toan och tok-kräktes. Fräscht, va?

Kräktes fram till 8 på morronen, sen har jag sprungit på toa 2ggr/tim, sovit och försökt få i mig vatten...

Och eftersom jag egentligen skulle jobbat idag, så fick pappa ringa dit åt mig, i förmiddags, och säga att jag va sjuk. Jag som va sugen på jobb och behöver jobba!! :(

Får se om jag ens lyckas ta mig till Martin på torsdag.. Jag hoppas det för jag saknar honom jättemycket. :(

Men hoppas ni har en bra början på er vecka, iallafall.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evah - En av Karlstads största bloggar

Usch vad jobbigt. :( Krya på dig!

2013-01-29 | 14:20:40
http://Evaaaahs.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!