Lördagen, fakk yeah..

Herremingud vad trött jag är! Men helt klart råbra lördag!
 
Kalaset för min svåger blev inställt för att syster vart sjuk. Så istället drog jag och mamma in till stan för att shoppa lite. Blev två nya linnen, leggins, foundation och en militärskjorta. Avslutade en heldag på stan med en öl på Harrys som jag bjöd mamma på!

Sen var det dags att börja städa på salongen igen. Tänkte att jag hellre blir klar idag än att göra det när jag är  bakis. Vet hur otroligt seg jag blir då... så det var riktigt gött att få det gjort.
 
Och klockan 19.00 anlände vi till förfesten. Det var skitkul, synd bara att krogen sög. Vi drog ju till Tempel, så det är väl ingen som är förvånad av att det sög? Otrevliga vakter, idioter som jobbar i garderoben och sliskigt folk.
 
Anyway, sov hos Majda inatt. Så idag har vi slappat heeela dagen! Försökte ta en sovmorgon men det gick ju som det gick. Så beställde vi pizza och kollade på film, som jag råkade somna till, hehehehe.
 
Nu ska jag äta mitt naturgodis, dricka cola och invänta min älskade på Diablo III.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!