Lista.

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Nej. Skulle kännas skumt.

Varit kär: Om jag har!

Förlorat någon speciell person: Ja, tyvärr.

Varit deprimerad: Ja.

Varit så trött att du somnat sittandes: Haha, ja.

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Har aldrig försökt smita hemifrån. ;)

Brutit ett ben? Nope.

Gjort nåt du ångrar? Uhja.

Hoppat Bungee Jump? Nejtack.

Ljugit för någon du tycker om? Ja.

Ätit en hel tårta? Nej, däremot en halv. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv.

Gjort bort dig offentligt? Det har jag!

 

Under 2012 HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Ja.

Fått ditt hjärta krossat: Nej.

Hur många barn vill du ha i framtiden: 1, 2 eller 3. Kanske fyra.

Har du några husdjur?: Nej, men jag vill ha.

Vill du ändra ditt namn: Näe. Annars hade det inte varit jag. :)

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var full.

Vilken tid vaknade du idag: Då folktandvården ringde. 07:50...

Vad gjorde du igår runt midnatt: Spelade Diablo III.

Någonting som du längtar till: Att få åka till Martin. Längtar ihjäl mig.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Mig själv.

Vad lyssnar du på just nu: Ingenting.

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha, ehm.. jo.

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Stina Berit Kerstin Nilsson

Stjärntecken: Kräftan

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: Rudsskolan

Gymnasie: Samhäll Journalistik på Tingvallagymnasiet.

Högskola: NEJ!

Hårfärg: Mörkblond egentligen, men nu har jag kastanjefärg.

Långt eller kort hår: långt

Längd: ca 172cm.

Piercings: I öronen.

Tattoos: 3st. En sol i nacken, en text i svanken och en gitarr på benet. Tänkte ta bort gitarren inom snar framtid!

Höger eller vänster: Höger.

Operation: Nej.

Sporten du spelar: Dattaproffs?

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting, men ska snart fixa en grym frulle.

Dricker du: ...

Är du på väg att: Fixa frukost.

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja.

Vill du gifta dig: Ja.

Karriär i åtanke: Ingen aning. Serietecknare vore ju nåt.

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Ibland.

Mirakel: Nej.

Kärlek vid första ögonkastet: Nej.

Himlen: Ja.

Änglar: Ja.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evah - En av Karlstads största bloggar

Vad kul att vara serietecknare. :)

SVAR: Det var en bit. :/ Själv har jag ett distansförhållande på "bara" 10 mil som tur är. :) Kan vara jobbigt men det kunde varit värre. :)

2013-01-24 | 17:20:38
http://Evaaaahs.se
Sandra Åslund

Men Stina! Haha det var inte igår :D Att jag lyckades klicka mig in på din blogg.

Hoppas det är bra med dig!

Svar: Men tjenerö :D Haha, kunde inte hålla mig ifrån bloggandet. Och det är kalasbra här, hoppas det är grymt med dig också o att det funkar mellan dig och Tommy fortfarande :)
Stina Berit Nilsson

2013-01-24 | 20:14:57
http://www.aslundsandra.blogg.se
Sandra

Gött o höra! :) Ja, Det är fint med mig o jag & Tommie är fortfarande tillsammans, så klart! ;) Såg att du hittade dig en karl också, kul! :D

2013-01-24 | 23:18:30
http://www.aslundsandra.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!