Jöbbelijöbba!

Tjenerö!
 
Idag är det jobb 16 - 21 som gäller. Och imorgon. Sen får jag ta helg!!! Hur gött som helst. Och jag har en fullspäckad lördag, så ser framemot den kommande helgen. Då ska vi fira min svåger som fyller 30 år, och sen på kvällen ska vi fira att Mikaela (Cassie's lillsyrra, min f.d arbetskamrat) kommer hem till Sverige en sväng. Så då blir det ju fest!
 
Och på fredag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska kolla med mamma om man kan jobba lite på salongen då. Eller om jag gör det aptidigt på lördag eftersom vi ska iväg vid 14.00... vi får se. Huvudsaken är att jag slipper jobba på söndag. Då ska jag vara bakfull!
 
Men nu ska jag käka och göra mig klar innan jag börjar jobba. Hörs.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!