Jäkla folktandvården...

Önskar jag kunde förklara med ord hur gött jag tycker det är att sova. Speciellt när man har tillfället att kunna unna sig en liten längre sovmorgon, då jag jobbar mycket kvällspass.
 
Men varenda gång man sovit extra bra och vägrar att gå upp försen man har sovit ut, ja, då får man alltid telefonsamtal på morgon. Helst gärna innan 08:00 också. Och vem fick jag telefonsamtal utav denna morgonen, då? Jo - Folktandvården. Det är alltid folktandvården som ringer aptidigt så fort man uppskattar sömnen lite extra mycket.
 
Jag vet inte vad ni tycker, men när dom ringer och vill prata om mina tänder 07:50, då orkar jag inte mer. Kommer inte ens ihåg hur jag lät eller vad jag sa i telefonen. Men hoppas att jag inte bokade någon tid. Någonsin.
 
Funderar om man kan typ säga åt dom att, så fort dom vill mig något, skriva på någon lapp eller vadfansomhelst, att inte ringa mig innan 10:00. Eller att dom hellre kanske kan skicka ut brev på posten är ju ett alternativ.
 
Bittert inlägg om folktandvården, men vafan. Jag är trött.
 
Hörs.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!