Friskare, och oboysug!

Hej på er!
 
Sorry för den dåliga uppdateringen, men har mått jävligt dåligt p.ga magsjukan dom här dagarna. Men nu börjar det gå mot bättringsvägen!
 
Igår fick jag i mig pyttelite bröd, avslagen cola och massa vatten. Var väldigt orolig med att äta med tanke på att jag kräktes upp yoghurten med bananskivorna natten innan... Men den här natten var helt fri från spyor, otroligt skönt! Blev heller inget spring på toaletten, vilket också var skönt.
 
Idag var jag lite piggare. Har lyckats äta två mackor med gurka och en liten skål med ris. Dricka har bestått av vatten, såklart. Jag har valt att äta fast jag inte känt mig särskilt hungrig, utan det är väl mest för att få igång systemet i kroppen igen. Man behöver mycket vätska (och salt) efter magsjuka.
 
Om jag inte kräks inatt så bokar jag tågbiljett till Martin, och då åker jag på fredag morgon. Man ska ju ha varit frisk i två dygn innan man går ut igen, och jag ser mig så gott som frisk nu ikväll! Guld!
 
Om en halvtimme börjar Sveriges Mästerkock, också. Då ska jag bänka upp med iskall Oboy och rostade mackor med gurka. Dä ä kärlek, dä!
 
Jag. Ikväll. Dödssjuk. Fast näe?
 
FROSSA!
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!