Fredagsmys!

Hallå!
 
Blev inte så mycket städande på salongen, då mammas kollegor fortfarande skulle jobba ett tag till, och jag hatar ju att städa om jag inte får vara själv. För är man själv under städandet så får man dra på sin favoritmusik och skriksjunga!
 
Åhh, nu vill jag bara ha lördag. Sen vill jag ha torsdag, för då åker jag till min älskade Martin! Det har varit lite uppochner, men det brukar bli det när jag åkt ifrån han. Jag mår inte bra när han bor så jädrans långt bort, men man försöker kämpa på så gott det går och försöka vara positiv. Även om det är svårt ibland.
 
Men nu tänker jag kolla på The Jacksons: An American Dream och äta upp min kebabrulle.
 
Pöss.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!