Diablo III

 
Godmorgon, kompisar!
 
Har sovit som en stock inatt! Himla skönt att vakna vid 10.20 också. Annars brukar jag sova till typ 12 eller 13, haha. Blir ju att man vänder på dygnet litegrann när man jobbat kvällspass mycket.
 
Men idag är jag ledig heeela dagen! Otroligt gött. Så idag kan jag göra massor av sånt jag tycker är skitkul - teckna eller spela tvspel! Vilket som. Fast det lutar mer åt tvspelande.
 
Min pojkvän har ju nu bett mig att börja spela Diablo III. Jag har varit jäkligt skeptisk till det spelet, eftersom man har märkt av polares reaktioner när dom testade det första gången. Dom kanske spelade i en vecka, och sen var det inte lika roligt längre. Men nu helt plötsligt så märker jag att fler och fler har börjat spela det igen, och det är ju faktiskt kul att skapa en karaktär, och försöka göra han/hon så stark som möjligt (en mycket stor anledning till varför jag spelar WoW, t.ex). Och jag minns Diablo II och expansionen Lord of Destruction. Kunde sitta i timmar och spela det!
 
Så nu tänkte jag koka mig en kopp kaffe och testa på Diablo III. Jag har absolut inga förväntningar, så jag hoppas att det är LITE kul, iallafall.
 
Såhär ser den karaktären (DEMON HUNTER) ut som jag tänkte starta med;

 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evah - En av Karlstads största bloggar

Skönt när man sover en hel natt och kan vakna lite tidigare. :)

SVAR; Vad kul att du är med och tävlar om en iphone-plånbok. :D Lycka till!

2013-01-22 | 16:20:26
http://Evaaaahs.se
Roxana

Nämen tja Stina :)
Visste inte att du bloggade :P
Allt bra? :)

// Rox

Svar: Tjenerö :D haha nej trodde ja inte du heller gjorde, vilken surprise :D och GRATTIS till graviditeten, fan va roligt!! Allt är kanon här, hoppas det är bra med dig också :)
Stina Berit Nilsson

2013-01-22 | 17:10:31
http://roxanaganehag.blogg.se
Roxana

Haha ja verkligen ;D
Tackar tackar ! Ja det är helt otroligt, riktigt spännande :D
Gött att höra :) jofan det är bara bra här ^^
Gör du nuförtin då? :)

Roxana

2013-01-23 | 07:11:17
http://roxanaganehag.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!