Big Bang Theory.

"Godmorgon"!
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, har inget planerat. Kanske drar iväg ikväll till Friskis & Svettis för att träna. Det var inte igår jag gjorde det, precis.. så det vore ju gött om man kom iväg!
 
Annars ska jag nog bara teckna lite och kolla in fler Big Bang Theory-avsnitt. Hatade ju BBT förut, för det verkade jättedrygt och tråkigt. Men sen jag och Martin blev tillsammans så har det blivit att man kollat mer på det, då Martin älskar programmet. 

Nu har det gått så långt att jag är inne på säsong 4, och jag började kolla på säsong 1 i torsdags. Haha, helt besatt!
 
Men nu ska jag käka nåt och kolla vidare på BBT. Hörs!
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!