Back in business.

Ja, då har ni mig här återigen. Mitt bloggsug smyger på lite titt som tätt, men jag ska försöka köra igång lite seriösare nu. Jag vet att några av er som gillar att hänga med i mitt liv uppskattar att jag uppdaterar er om vad som händer, då några av er inte ens befinner sig i Karlstad. Tillexempelvis Therese Sköld i Västerås. Hej, Therese!
 
Det är ju en del uppdatering jag har att komma med, då mitt senaste inlägg ploppade upp här i Augusti, 2012. Så jag tänkte köra en liten snabbupdate genom att förklara för er vad som har hänt, månad för månad. Here we go.
 
Augusti
Jag började och slutade på Komvux. Jag kanske befann mig där i två veckor innan mitt pluggsug försvann totalt. Innan jag började där så började jag redan fundera på om jag verkligen ville bli förskolelärare. Jag minns hur mycket jag älskade mitt jobb i Norge, men det var bara just det dagiset. Och jag älskar verkligen att leka med barn, men sen kände jag bara att jag inte var redo. Visst, det är väl aldrig dåligt att plugga upp betygen. Men jag var inte redo att plugga så intensivt. Det blev helt enkelt för mycket på en gång. Så istället fortsatte jag jobba på Norstat och spelade lite WoW.
 
September
Tack och lov hade jag ett jobb innan jag skulle börja plugga. Så jag jobbade så ofta jag kunde på Norstat, och det är fortfarande ett jobb jag verkligen tycker är skitkul! Jag spelade även en hel del WoW när det fanns tid. Pratade en hel del med min nuvarande pojkvän där då också, Martin.
 
Oktober
Hej världens bästa månad. Det var den här månaden jag beslöt mig för att åka upp till Martin i Söderhamn och hälsa på honom. Jag har ju polare som bor i Söderhamn, så jag fick skjuts dit av Fors. Så jag var där en del den månaden. Och det var då jag och Martin blev ett par. Han är världens bästa och jag är jättekär!
 
November
Hände inget särskilt den månaden. Jag pendlade som vanligt mellan Karlstad - Söderhamn. Jobbade när Norstat hade gett mig tid och träffade Martin så fort jag fick tid och pengar.
 
December
Julafton firades hemma i lugn och ro med mappa och brorsan + hans tjej. Annandag jul kom syrran och hennes familj och firade jul. På nyårsafton var jag med Martin och hans mamma.
 
Så det är ungefär såhär det har sett ut. Jag har haft ett fantastiskt bra 2012, och jag hoppas på att 2013 också kommer vara minst lika bra. Jag har inte haft några nyårslöften, men däremot har man ju alltid haft mål som man vill uppnå. Typ äta nyttigare, röra på sig, söka nåt nytt coolt jobb och kanske t.om flytta ifrån Karlstad om allt rullar på mellan mig och Martin. Men mer om det i något annat inlägg.
 
Ni kommer att se lite ändringar här i bloggen. Jag är ju inte samma gamla Stinaberit som jag var för 2-3 år sen, utan nu måste man ju vara lite seriösare då åren flyter iväg. Eller vem fan försöker jag lura, klart jag är samma Stinaberit. Hursomhelst, det ni kommer att få hänga med i nu i min "nya" blogg är väl att jag kommer visa er hur grym jag är på att teckna, töla om min vardag, tipsa om råbra musik, film och tvspel och såntdär. Blir väl görbra det!
 
Hörs!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Therese

Hej Stina! :D

2013-01-13 | 23:26:41
http://theresehorna.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!