Äntligen helg!.... no, wait?

Hey ppl!
 
Litte trött jag är. Jobbade kväll i förrgår, igår jobbade jag dubbelpass (12 timmar, dag och kväll) och idag har jag jobbat dagpass. Men inte får jag ta helg än. Ska jobba imorgon 11 - 16 och på söndag jobbar jag på salongen. Är helt jävla färdig, men skönt att få sluta tidigt idag!
 
Vet inte hur mitt schema ser ut i veckan, men förmodligen jobbar jag fram till torsdag. Så jag får kanske inte helg försen på fredag. Jävligt gött att hålla sig sysselsatt, men man blir ändå jävligt seg av att sitta och prata i telefon hela dagarna. Behöver pengarna, så det får ju va värt det känner jag.
 
MEN! Ikväll ska jag ligga i min säng och antingen kolla på Big Bang Theory eller teckna. Har ingen ork för annat. Var ju helt omöjligt att lyckas somna igår också, för kaffet man drack efter 18.00 och alla funderingar höll mig vaken. Fick kanske 4 timmars sömn, så förhoppningsvis blir det en tidig kväll...
 

Men ni får ha en sweet helg, kompisar! Hörs!
 
Seriös arbetarklasstjej - StinaBerit!

Jobbet  bjussade på tårta idag!
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!