STRESS, JA DÖÖÖR!

Fyfaaaan vilken dag det har varit idag! Stressig som satan!
 
Vaknade 11, och skulle boka tåg. Gick upp för och kolla ifall mamma hade lämnat sitt kontokort hemma innan hon stack till jobbet (tvungen och låna pengar till tågresan, hehehe). Men det hade hon glömt, så jag fick cykla in till stan för att hämta kortet. Tillbaks hem igen för att köpa biljett. Done and done.
 
Sen var det dags att börja tvätta. Efter det plockade jag fram den största resväskan jag kunde hitta i källaren. Fick bli mammas rosa resväska där det står "LAN" på. Lena Anna Nilsson. Passade ju bra med tanke på att jag skulle ha datorn där i. Men icke, min dator är så jävla fet så den fick inte plats den där i. :( Däremot fick jag igen den halvt när jag la ner skärmen där. Så i den väskan kommer min dataskärm, tangentbord och mus få va där. Själva datorn får jag lägga i en blå ikeakasse med en handduk så det inte blir hål i påsen, höhö.
 
Och efter jag löst packningen med datorn så tog jag tag i 300kg disk. Sen var det dags att packa ner kläder och sånt. Sen kopplade jag ihop datorn igen och har spelat lite WoW. Tänkte att jag packar ihop datorn igen imorgon innan jag åker. Blir nog bra så. ;p
 
Så att ungefär sådär har min dag sett ut. Nu är jag i princip redo för Uppsala/Söderhamn!
 
Ha en kanonhelg, kompisar!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!